LISLEBY MUSIKKORPS
Da presenterer vi Klarinettgruppa vår.
Klarinettgruppa valgte å ta bilder ved Nygaardsplassen i Sentrum.
Dette gir assosiasjoner til god mat og stil, og det er en ting som kjennetegner denne gruppa.
Her ser du bak fra venstre: Linda, Thore og Torill. Sittende foran er Elfrida, Terje og Merete.
Foto: Tore Steinar Pettersen
I forbindelse med vårt 120 årsjubileum tar instrumentgruppene gruppebilder.
Først ut er saxrekka. I strålende sol inntok gruppa parken bak Gamle Glemmen Kirke ("Kirkefjella"), og slo seg løs sammen med fotograf Tore Steinar Pettersen. Det ble mange fine bilder, som kan sees på vår Facebookside.
Fra venstre ser du Monica, Berit, Lene og Ann Kristin.
Da kan vi avsløre første stykke til jubileumskonserten. "Høstvise" av Hartmann.
Dette ble brukt første gang Lisleby musikkorps deltok i NM, i 1997.
Dette lille stykket ble tatt med på NM-CDen, som tilbake i 1997 kun besto av divisjonsvinnerne.
De hadde tydeligvis litt ekstra plass.
Den gang var det lukket bedømming, og vi spilte som korps nr 11.
Jubileumskonserten 29. oktober kommer til å inneholde flere perler fra vårt rikholdige arkiv.
Korpsmedlemmene har foreslått de de vil spille, så har vi testet musikk, noteutvalg og dirigent har vurdert besetningen, og så står følgende stykker igjen til den siste avstemmingen.
Hør det på Spotify.https://open.spotify.com/playlist/4kHvlsT8Dgssjt03IAAFqk?si=bd1f33c233cc4f76
I forbindelse med konserten lodder vi ut en gratisbillett.
Alt du må gjøre er å foreslå hva vi skal spille på konserten vår.
Ut fra forslagene velges det et stykke som spilles.
Lisleby musikkorps
Ikke nøl med å ta kontakt dersom du ønsker å bli bedre kjent med oss. Vi ønsker oss nye medlemmer, og vi ønsker oss oppdrag av ulik art.




