LISLEBY MUSIKKORPS
Korpset har fått inntil 11250kr i tilskudd til kjøp av nytt trommesett.
Dette er kjært velkomne penger.
Vi starter opp øvelsene mandag 19. august og har øvelse hver mandag fra kl 18.45 - 21.45.
Høsten 2024 tar Frode Amundsen over som korpsets dirigent.
Vi gleder oss veldig til å bli inspirert av Frode, og den første konserten kommer allerede på Kulturnatt i Fredrikstad, fredag 13. september. Da skal vi spille mye norsk og svensk musikk, i tillegg kan det komme en liten overraskelse.
Følg oss gjerne på Facebook, og få siste informasjon om korpset.
Da er NM 2024 over og vi i Lisleby musikkorps har vendt nesa hjem igjen. Vi berget plassen i 4. divisjon, og kan nå bygge korpset videre for å klatre på resultatlistene de kommende årene.
Vi gleder oss allerede til neste år.
foto: TiTT Melhuus
Da er vi inne i sluttspurten. Av oppkjøringen til årets NM for janitsjar.
Vi presenterer det vi skal spille på Janitsjarhuset i Sarpsborg, søndag 10.3. Kl 16.00.
Vi spiller kl 14.25, fredag 15.3.
Vi gleder oss til å reise sammen på tur, og håper framføringen går bra.
Da er vi blitt 120 år, og feiret oss selv på stiftelsesdagen. Det ble underveis gitt gaver: korpset mottok 25 000 fra en anonym giver, notesett fra Fredrikstad janitsjarskole, notelys fra Nøkleby skolekorps og mye godsaker å spise i pausa på øvelsen fra Musikkforeningen Viken.
Våre to sponsorer til jubileumsturen ble takket, gjennom Camilla (Opplæringskontoret for Bygg og Anlegg), samt Brodahl & Jahren gjennom Trond.
Svein ledet oss galant gjennom kvelden, og styreleder minnet oss litt om hva som har skjedd siden sist jubileum.
Det var utdeling av åremålsmedaljer og diplomer, for lange medlemskap i NMF. Tore Antonsen mottok den gjeveste, hele 60 år.
Lisleby musikkorps
Ikke nøl med å ta kontakt dersom du ønsker å bli bedre kjent med oss. Vi ønsker oss nye medlemmer, og vi ønsker oss oppdrag av ulik art.





